22 września 2015

Ciasto jabłkowo-limonkowe z migdałami




Połączenie kilku różnych składników w jednym cieście
okazało się smakowym strzałem w dziesiątkę.
Lekko kwaskowe, orzeźwiające po prostu świetne.
I gdyby nie to, że trochę źle się wyciąga z formy to można by o nim napisać: IDEAŁ.
Gorąco polecam wszystkim tym, którzy nie lubią zbyt słodkich deserów.


Składniki:

240 g rodzynek
2 bardzo dojrzałe banany (po obraniu ok. 190 g)
340 g obranych o pozbawionych gniazd nasiennych jabłek
sok z trzech limonek (ok. 100 g)
2 jajka
150 g wiórków kokosowych
0,5 łyżeczki cynamonu
płatki migdałowe do posypania


Wykonanie:

Rodzynki, banany, jabłka, sok z limonek i jajka włożyłam do kielicha blendera 
i miksowałam na gładką masę ok. 1 minutę.
Dodałam wiórki kokosowe i miksowałam kolejną minutę.
Następnie dodałam cynamon.
Całość porządnie zmiksowałam, przełożyłam do foremki 
i piekłam 1 godzinę w 150 st. C funkcja termoobieg.

Po upieczeniu, jeszcze ciepłe obficie posypałam płatkami migdałowymi.




Gotowe:)))