13 sierpnia 2014

Śmietankowa pianka z owocami





Bardzo prosty w przygotowaniu deser, kaloryczny ale smaczny.


Do przygotowania potrzebuje:

500 g śmietanki kremówki 36 % (może być 30 %)
250 g serka homogenizowanego waniliowego
1 łyżkę żelatyny
galaretkę, ja użyłam o smaku owoców leśnych
cukier puder
owoce do wyboru (ja dałam borówki i maliny)

Rozpoczynam od rozpuszczenia żelatyny w odrobinie ciepłej wody.
Galaretkę przygotowuję tak jak na opakowaniu.
Śmietankę ubijam na sztywno, dodaję cukier według uznania,
ja zawsze smakuję w trakcie ubijania i daję tyle cukru na ile mam ochotę.
Do ubitej śmietanki dodaję waniliowy serek, krótko, ale dokładnie mieszam,
wlewam żelatynę, znowu mieszam.
Rozkładam po równo do lodowych pucharków.
Na wierzch każdego układam owoce i zalewam zimną galaretką.

Z tej ilości produktów wyszło mi sześć deserów.

Włożyłam je do lodówki, aby się schłodziły i stężały.







SMACZNEGO !!!