8 maja 2015

Omlet z jabłkami i rodzynkami




Kolejna propozycja pt. "co zjeść na śniadanie na diecie bezglutenowej".


Składniki na jednego naleśnika:

1 jajko
szczypta soli
2 słodkie jabłka
rodzynki (wg uznania)
masło klarowane

ewentualnie miód do posłodzenia

Dodatkowo: dwie patelnie

Jabłka umyłam, obrałam i wycięłam gniazda nasienne, starłam na wiórki na dużych oczkach.
Na patelni rozgrzałam odrobinę masła, przełożyłam jabłka, dodałam garstkę rodzynek i smażyłam aż jabłka stały się miękkie, czas smażenia dostosowuję do odmiany jabłek, 
w tym momencie można dosłodzić miodem.

Jajko rozbełtałam z solą.
Rozgrzałam patelnię z odrobiną masła, wylałam na nią jajko i smażyłam z obu stron na złoto,
jak zwykłego naleśnika.

Zdjęłam na talerz, wyłożyłam jabłka i złożyłam na pół, niestety na cztery się nie udało.




Gotowe:)))