13 lipca 2014

Danie jednogarnkowe - gulasz drobiowy




Uwielbiam dania jednogarnkowe, a gulasz drobiowy z mnóstwem warzyw do nich właśnie należy.
Ponieważ zasada mojego blogu to ugotować prosto, szybko i swojsko, a czasy mamy bardzo zabiegane, więc to danie powinno przypaść do gustu niektórym osobom. A jeżeli jest ktoś tak jak ja na ciągłej diecie to również mu się spodoba. Całkowity czas przygotowania to ok. 1 godzina.

Do przygotowania gulaszu potrzebujesz:

1,5 kg wytrybowanych udek z kurczaka
1 dużą czerwoną cebulę
1 opakowanie mrożonej zupy jarzynowej (z biedronki)
1 opakowanie warzyw na patelnie po włosku (z biedronki) przyprawę sobie darowałam
0,5 l. bulionu drobiowego (ja zawsze odlewam trochę jak gotuję zupę i zamykam w słoikach)
olej rzepakowy 
przyprawy: sól, pieprz cayenne, majeranek

Do wysokiego garnka wlej ok. 2 łyżek oleju, w czasie jak się olej rozgrzewa pokrój mięso, (ja pokroiłam w paski), wrzuć na rozgrzany olej i podsmażaj krótko, tak aby ścięło się tylko białko, dodaj cebulę pokrojoną w piórka, poduś chwilę, dodaj warzywa, poczekaj aż zaczną skwierczeć i podlej bulionem, warzywa puszczą swoją wodę, więc dodatkowa woda nie jest potrzebna. Przypraw i duś pod przykryciem ok 30 minut. Spróbuj, powinno być już gotowe...






SMACZNEGO !!!