26 stycznia 2017

Leczo /wyk. w TM/




Składniki:

340 g wędzonej kiełbasy pokrojonej w pół księżyce
100 g czerwonej cebuli pokrojonej w piórka
tłuszcz do smażenia

500 g passaty pomidorowej
950 g warzyw /dynia, cukinia, kolorowa papryka/
świeży majeranek
sól, czerwona papryka chilli 


Wykonanie.

Kiełbasę i cebulę podsmażyłam na maśle klarowanym.
Dynie obrałam, pokroiłam w kostkę.
Cukinie pokroiłam na małe kawałki.
Z papryk wycięłam gniazda nasienne, pokroiłam w paski.

Warzywa i posiekany majeranek /mała garstka/ 
włożyłam do naczynia miksującego, wlałam passatę.
Dusiłam 20 min./varoma/obr. 1 wsteczny.
Dodałam kiełbasę z cebulą.
Dusiłam jeszcze 10 min./95 st.C/obr. 1 wsteczny.
Doprawiłam do smaku solą i sproszkowaną czerwoną papryką chilli.
Zabieliłam odrobiną mleka kokosowego.


Gotowe;*