27 stycznia 2017

Zupa gulaszowa /wyk. w TM/




Składniki:

600 g biodrówki bez kości pokrojona w kostkę
100 - 150 g cebuli pokrojonej w piórka
tłuszcz do smażenia /smalec/

2 ząbki czosnku
kawałek imbiru

1 łyżka posiekanego świeżego oregano
30 g koncentratu pomidorowego
puszka pokrojonych pomidorów 400 g
1/2 bulwy kopru włoskiego pokrojonego w piórka /ok. 120 g/
1 marchewkę pokrojona w kostkę /ok. 85 g/
870 g wody 

przyprawy:
1 łyżeczka soli
1 łyżeczka pieprzu
2 łyżeczki słodkiej mielonej papryki
1 łyżeczka mielonej wędzonej papryki
1 łyżeczka kminku
2 listki laurowe

1 łyżka świeżego posiekanego majeranku
400 g kolorowej papryki pokrojonej w kostkę


Wykonanie:

Mięso i cebulę podsmażyłam na rozgrzanym tłuszczu.
Do naczynia miksującego włożyłam czosnek i imbir, zmiksowałam 7 s./obr. 6.
Dodałam posiekane oregano, zawartość patelni, koncentrat pomidorowy, 
pomidory z puszki, koper włoski, marchew, wszystkie przyprawy oraz wodę.
Całość gotowała się 35 min./100 st. C/obr. 1 wsteczny.

Po tym czasie sprawdziłam czy mięso jest już miękkie.
Dodałam paprykę i majeranek.
Gotowałam jeszcze 10 min./100 st. C/obr. 1 wsteczny.

Ja dodatkowo zabieliłam delikatnie odrobiną mleka kokosowego.


;*