31 grudnia 2015

Imprezowe zwierzaki


Dzisiaj chcę zaprezentować moje dwie propozycje na zwierzaki, które trafiły na stół w związku z karnawałową imprezą. Nie są paleo, ponieważ moi goście nie stosują się do tej diety. 
Zrobiłam je specjalnie dla nich. Jedyne przekąski z poza diety.

Jak widać na zdjęciach są tam pingwinki: ser pleśniowy, małe kulki mozzarelli, marchewka, czarne oliwki. Krokodyl: ogórek świeży, kulki mozzarelli, oliwki zielone, marchewka (język), pomidorki, rzodkiewki i roladki z szynki nadziane serem, szczypiorkiem, czosnkiem i majonezem. 
Wszystko połączone za pomocą wykałaczek. 
Generalnie jako koreczki mogą posłużyć inne warzywa czy mięso, wszystko kwestia wyobraźni. 

Robiąc je miałam niezłą zabawę i oczywiście sporo nie powodzeń przy pingwinkach, nie wiedziałam jak je zrobić aby wyglądały jak na zdjęciach znalezionych w internecie, ale udało się, wszystkim się podobały i zostały zjedzone w pierwszej kolejności, a mi pozostała pamiątka w postaci zdjęć.






Smacznego;)))