12 grudnia 2015

Gulasz z dzika (AIP)




Składniki:

ok. 2,5 kg udźca z dzika
kilka pieczarek
1 duża cebula
1 główka czosnku
1 marchewka
2 pietruszki
kawałek selera
2 l. bulionu wołowego
garść świeżego rozmarynu
garść świeżego tymianku
kawałek imbiru

smalec do smażenia
sól do smaku


Wykonanie:

Mięso obkroiłam z kości najdokładniej jak potrafiłam, pokroiłam w kostkę.
W wysokim garnku rozgrzałam smalec, podsmażyłam na rumiano.
W między czasie do drugiego garnka włożyłam obrane i pokrojone warzywa,
posiekane zioła, zalałam 1 l. bulionu i ugotowałam na pół twardo.
Zmiksowałam na gładko.
Tak przygotowanym sosikiem zalałam mięso i uzupełniłam resztą bulionu.
Całość gotowałam do miękkości.
Na koniec posoliłam do smaku.
Ja solę bulion w czasie gotowania go, więc przy przygotowywaniu potraw na jego bazie 
muszę uważać z ilością dodawanej soli.


Gotowe:)))