17 marca 2016

Pasztet z resztek




Zostają wam czasami resztki z obiadu bądź kolacji, których nikt już nie chce jeść?
Mi niestety tak się zdarza i wtedy kombinuję co z tym zrobić, bo wyrzucić jest najprościej, 
ale przy dzisiejszych cenach za jedzenie to serce by mi pękło gdybym tak zrobiła.
Wszystkie resztki zbieram i mrożę.
Jednym z takich pomysłów na przerobienie resztek jest pasztet.
Robię go wtedy kiedy zostają mi mięsa w sosie i gotowane warzywa, 
wiadomo, że pasztet nie może wyjść za suchy.


Zostało mi po trochu:


Do tego dokupiłam 0,5 kg drobiowej wątróbki, dorzuciłam 4 jajka, czosnek, cebulę, wszystko zmiksowałam, doprawiłam solą, pieprzem, majerankiem i gałką muszkatołową.
Pasztet piekł się w 200 st. C do zrumienienia.

Będzie idealnym dodatkiem do chleba z kaszy gryczanej.

;*