2 października 2015

Omlet z wiórkami kokosowymi, gruszką i bananem




Dzisiaj mam do zaproponowania słodkie, pyszne i pożywne śniadanie 
dla wszystkich kochających owoce podobnie jak ja.



Składniki:

2 jajka
1 średnia gruszka
1 średni banan z brązowymi plamkami
1 łyżka wiórków kokosowych
szczypta soli
olej kokosowy


Na małej patelni rozgrzałam łyżeczkę oleju kokosowego.
Gruszkę obrałam ze skóry, wycięłam gniazdo nasienne i pokroiłam na małe kawałki. 
Przełożyłam na patelnie, smażyłam chwilę na małym ogniu (ok. 5 minut).
Następnie obrałam i pokroiłam banana, dodałam do gruszki.
Mieszałam i chwilkę dusiłam, banan niestety się rozpadł.
W między czasie rozgrzałam drugą, większą patelnię z łyżeczką oleju kokosowego.
Jajka rozmąciłam ze szczyptą soli i wiórkami.
Wlałam na rozgrzaną patelnie i smażyłam z obu stron na rumiano.

Omleta przełożyłam na talerz i dodałam podsmażone owoce:)




Gotowe:)))