4 sierpnia 2015

Jajka sadzone z warzywami




Jest to bardziej propozycja niż konkretny przepis, ale może komuś, 
co podobnie jak ja ma czasami problem co zjeść na śniadanie, przypadnie do gustu.
Ja w każdym razie polecam, śniadanie szybko się robi, jest pyszne i sycące zarazem.



Składniki na jedną osobę:

2 jajka
1/2 czerwonej papryki
1/2 dojrzałego awokado
1/2 dużego pomidora

kilka gałązek natki pietruszki

do smaku: sól i pieprz
do smażenia: masło klarowane


Wykonanie:

Na małej patelni rozgrzewam masło.
Warzywa kroję w niezbyt ładną kostkę (ja oczywiście pomidora sparzyłam i obrałam ze skórki).
Przekładam na patelnię i chwilę smażę, właściwie podgrzewam, 
pomidory puściły wodę, ale ja się tym nie przejęłam.
Tak lekko podduszone warzywa solę i pieprzę, wykładam na talerz.
Na patelnię po warzywach dokładam masła klarowanego, rozgrzewam i wbijam jajka.
Oprószam solą, pieprzem i świeżo posiekaną natką pietruszki.
Usmażone układam na warzywach.



 
Gotowe:)))